    From: "kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: mostek termiczny? jak zaradzić
    Date: Mon, 25 Jan 2010 14:26:06 +0100

    Użytkownik "Smerf" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hjk4eu$jiq$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > No i pokazał sie mostek termiczny w domu (2-ga zima) i to nie bynajmniej
    > na scianie, chociaz jednowarstwowa, a na ociepleniu skosów.
    >
    > Prawdopodobnie w miejscu gdzie idzie jętka nie zostala dobrze dopchana
    > wata i na regipsach pokazaly się małe plamki.
    > Sądzę, że jest to mostek bo:
    > - plamki są dość zimne,
    > - jesli byłoby to przeciekający dach to chyba plama bylaby większa,
    > pokazała się wcześniej (np w czasie ulewenych deszczów), a regips byłby
    > chyba w miejscu przecieku stosunkowo miękki.
    >
    > Czy jest sposób, żeby zaradzić sytuacji?
> [...]

    Ja miałem taki jeden przypadek. Tez w rogu przy duzym mrozie pojawiła się na
    regipsie oszroniona plamka. Wyciłem regips w tym miejscu i okazało sie ze
    wełna w tym miejscu została niedokładnie połozona. Była szparka w wełnie
    grubosci 2cm i szerokosci 5. I tamtedy dochodziło mrozne powietrze i pojawił
    sie szron. Uzupełniłem ubytek wełny, uzupełniłem regips zaszpachlowałem
    pomalowałem i jest ok

    Krzysiek