    From: "Kris" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: mostek termiczny? jak zaradzić
    Date: Mon, 25 Jan 2010 21:02:04 +0100

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości
    news:hjkhhg$rl8$1@opal.futuro.pl...
    > Ciebie to też załatwili. Ty nie masz paroizolacji w pokojach :-) Ktoś ci
    > to zrobił :-) Ta paroizolacja ma też fajną cechę, że nie puszcza powietrza
    > przez co nie wieje :-)

    Nikt mn ie nie zalatwił. sam sobie robiłem. Wtedy a było to dwa lata temu
    producenci wełny zalecali paroizolacje tylko do pomieszczeń mokrych. I tak
    mam i jest dobrze. Nic złego sie nie dzieje, cieplutko mam z kontaktów nie
    wieje, grzyba nie mam.
    Tylko ten jeden problemik który opisalem wyzej.
    Ta paroizolacja to taki belkot marketingowy. Ile ten wilgoci przejdzie przez
    zagruntowana plyte gipsowa pomalowaną najmniej dwukrotnie farbą. A nawet jak
    jakies minimalne ilosci przejda to welna spokojnie wyschnie.

    Kris