  • Data: 2010-01-08 23:37:37
    Temat: Re: mury zew i nosne z czego
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Sty, 23:54, "Jarek P." <jarek[kropka]p...@gazeta.pl> wrote:

    > Dla mnie osobiście solary są ekonomicznie nieuzasadnione, płaszcz
    > wodny w kominku pozbawia mnie możliwości palenia w nim latem (a
    > lubię wieczorem), zastanawiałbym się tylko nad rekuperacją.

    No co Ty - przeciez mozesz w nim palic tez latem na cele CWU ! :)
    Kominek z plaszczem jest wlasnie lepszy w lato od kominka bez
    plaszcza, bo ten z plaszczem jest (moze byc - moj jest) totalnie
    odizolowany od pomieszczenia - grzeje tyle co przez szybe, zadnych
    kratek, nawiewow etc - wszystko idzie do bufora w piwnicy, a tam
    robisz z tym co chcesz (czyli wpuszczasz do CO lub podgrzewasz CWU).
    Moj ma nawet "firmowe" ubranko z welny mineralnej na calosci :)

    Tak czy inaczej w lato nie odwazylbym sie w nim napalic. W chlodne
    wiosenne lub jesienne wieczory i owszem :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.