eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniena jakiej wysokości od posadzki ma być gwint od geberitu? › Re: na jakiej wysokości od posadzki ma być gwint od geberitu?
    From: "Jarek P." <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: na jakiej wysokości od posadzki ma być gwint od geberitu?
    Date: Sun, 17 Oct 2010 01:25:58 +0200

    Użytkownik "Tomemk" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i99mng$rg8$1@inews.gazeta.pl...
    > Od posadzki do gwintu geberitu jaka powinna być wysoko?ć? (gwintu
    > mocowania 'kibelka' )?
    >
    > Instalator tak zrobił, ze jest 28cm od posadzki do gwintu, dojdzie kafla
    > jeszcze 1,5cm to będzie 26,5

    Panowie, podepnę się pod wątek, jeśli można.
    Zainspirowany tematem, obmierzyłem dziś swoje, jeszcze niezabudowane
    stelaże. I całe szczęście, bowiem dwa były za nisko. Może nie tak mocno za
    nisko, jak u przedpiścy, podnosiłem je raptem o 3cm, ale jednak. Sprawdzając
    jednak sugestie producenta konkretnych, wybranych przeze mnie modeli
    ceramiki łazienkowej natrafiłem na coś dziwnego.
    Poniższy rysunek zawiera wymiary montażowe bidetu wiszącego (Koło Nova Top):

    http://www.mizar.pl/img/towary/duze/3822_5989.jpg

    Wymiar 310 od gleby wskazuje wysokość otworów montażowych, tak? Tak. Co to w
    takim razie są za otwory te na wysokości 220 od gleby? Króćce doprowadzenia
    wody? O co tu chodzi, z rysunku wynika, że to się z muszlą ma mijać, ze
    zdjęcia z kolei widać jakies podcięcia w tym miejscu, te króćce się jakoś za
    tą muszlę chowają?
    Na stelażu mogę te króćce załozyć z szerokim bądź wąskim rozstawem, samej
    miski jeszcze nie mam, nie mam więc jak tego zweryfikować, może ktoś coś
    podpowie?

    J.