eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniena jakiej wysokości od posadzki ma być gwint od geberitu? › Re: na jakiej wysokosci od posadzki ma być gwint od geberitu?
    From: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: na jakiej wysokosci od posadzki ma być gwint od geberitu?
    Date: Sun, 17 Oct 2010 10:20:21 +0200

    Jeśli to bidet to mogą być miejsca na zaworki ZW / CW.
    BTW też mam wrażenie że u mnie w nowej łazience hydraulicy zrobili przyłącza (bez
    stelaży) wg wysokości zmierzonej od... wylewki,
    bez terakoty :-((
    Było tyle zamieszania prze odbiorze, że nie przyjrzałem się dobrze...

    W starej łazience po położeniu terakoty mam miskę 0,5-0,8 cm za nisko, co BARDZO
    przeszkadza przy mopowaniu podłogi !

    -----

    | Zainspirowany tematem, obmierzyłem dziś swoje, jeszcze niezabudowane stelaże.
    | I całe szczęście, bowiem dwa były za nisko.
    | Może nie tak mocno za nisko, jak u przedpiścy, podnosiłem je raptem o 3cm, ale
    jednak.
    | Sprawdzając jednak sugestie producenta konkretnych, wybranych przeze mnie modeli
    ceramiki łazienkowej natrafiłem na coś dziwnego.
    | Poniższy rysunek zawiera wymiary montażowe bidetu wiszącego (Koło Nova Top):
    | www.mizar.pl/img/towary/duze/3822_5989.jpg
    | Wymiar 310 od gleby wskazuje wysokość otworów montażowych, tak?
    | Tak.
    | Co to w takim razie są za otwory te na wysokości 220 od gleby? Króćce doprowadzenia
    wody?
    | O co tu chodzi, z rysunku wynika, że to się z muszlą ma mijać, ze zdjęcia z kolei
    widać jakies podcięcia w tym miejscu, te króćce
    się jakoś za tą muszlę chowają?
    | Na stelażu mogę te króćce załozyć z szerokim bądź wąskim rozstawem, samej miski
    jeszcze nie mam, nie mam więc jak tego
    zweryfikować, może ktoś coś podpowie?