  • Data: 2019-11-05 07:43:54
    Temat: Re: najpierw tynk czy posadzka?
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 4 listopada 2019 23:42:42 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    jest realna. A że styropianu jest 20cm to jest potencjał :)

    > I tu się sprawdza się powiedzenie "szewc boso chodzi" :)
    >
    > A dlaczemu tak? Przecież to trzeba było się więcej natrudzić, żeby tak
    > zrobić niż prowadząc po chudziakach czy w stropie.

    Przeciez to najmniej roboty - rozrzucilem przewody luzem po podłodze i zalali mi
    razem z rurkami ogrzewania podłogowego.

    > Robiłeś płytę fundamentową, że musiałeś układać na styropianie?

    a co za różnica? płyty nie mam tylko chudziak

    > Trochę bez sensu, bo w takich domach szkieletowych to się robi
    > instalacje elektryczne w stropie. Potrzebne tylko dobre wiertło piórkowe
    > lub otwornica do drewna i idzie jak burza.

    mnie zalezało na tym aby miedzy belkami stopu parteru była wełna (jako izolacja
    również akustyczna). Gdybym tam dał przewody to bym się z wełna zarypał na smierć, a
    tak naprawde to nie udałoby sie uzyskac jednej solidnej masy. I tak były juz kłopoty
    w miejscach gdzie woda musiala iść.
    A przewody miałyby beznadziejne chłodzenie, w betonie mają dwie klasy lepsze.

    b.