  • Data: 2015-05-25 14:45:19
    Temat: Re: naped do bramy przesuwnej
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 25 maja 2015 12:11:35 UTC+2 użytkownik Jarek P. napisał:

    > U mnie sterowanie zarówno bramą jak i wrotami garażowymi odbywa się poprzez
    centralę alarmu, z pilota od tegoż alarmu. Robiłem to kierując się nawet nie
    względami bezpieczeństwa, a bardziej tym, że chciałem mieć jednego pilota od
    wszystkiego, a nie dziesięć, pilot od alarmu (Satel/Abaxo) wydał się tu najbardziej
    uniwersalnym wyborem, choć też nie pozbawionym wad.

    A ja sobie dolozylem do bramy z Hormanna odbiornik z NICE, dokupilem piloty
    czterokanalowe i jednym pilotem steruje:

    1. otwarcie bramy wjazdowej pelne
    2. otwarcie bramy wjazdowej "furtka"
    3. Brama z garazu 1
    4. Brama z garazu 2

    Pilot zawsze lezy na poleczce w samochodzie - nigdy go stamtad nie zabieram,
    bo jak chce otworzyc "idac" to mam zamek szyfrowy na slupku. Wbijam kod
    i sie otwiera. Nie widze sensu nosic ze soba pilota - slabe rozwiazanie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.