    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ntg elektryczne auta
    Date: Thu, 21 Dec 2023 07:36:25 +0100

    W dniu 20-12-2023 o 22:53, Myjk pisze:

    > No tak, bo lubisz zabawy z darmowymi ładowarkami.

    Na zakupy i tak jeżdżę, więc nic nie tracę.

    > Że masz niski poziom akceptacji komfortu cieplnego

    Pomyliło Ci się z odpornością na zimno chyba.

    >to wiadomo od tematu
    > ogrzewania promiennikami.

    Nie ogrzewania, tylko dogrzewania pojedynczych pomieszczeń.
    Ogrzewam klimą, a rano gazem.

    > Co to za auto?

    Kia.
    I tak jest oszczędna. w porównaniu do innych crossoverów.
    Inne potrafią więcej.

    Wyrabianie sobie opinii tylko na podstawie płaskatej Tesli, do tego
    podgrzewanej z kabla i nie liczącej tego jako zużycie mija się z celem.

    U mnie powyżej masz realne dane bez preheatingu (bo go nie szło włączyć,
    jako że auto po tygodniu na parkingu pod lotniskiem usypia, bez
    komunikacji ze światem).