  • Data: 2019-11-29 13:45:11
    Temat: Re: odkurzacz centralny
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.11.2019 o 10:39, Adam Sz. pisze:

    > Jak kupisz samo-jeżdżący odkurzacz (KONIECZNIE z mapowaniem pomieszczenia!)
    > to Ci pomysł na centralny przejdzie. Za koszt centralnego masz trzy
    > odkurzacze autonomiczne na trzy piętra :)
    >
    > Mój xiaomi roborock s50 jeździ już ponad rok - w tym czasie zwykłym
    > odkurzaczem odkurzałem podłogi chyba 3 razy :)
    >
    > ZAKUP ŻYCIA ;)

    Tyle tylko, że te Roborocki i inne Rumby to nie są odkurzacze,
    ale zamiatarki. Co się wala po podłodze to i owszem, swymi
    małymi szczoteczkami zamiotą, ale nic więcej - dywanu nie
    odkurzą, paprochów zza kanapy nie wyciągną, bo mają taką siłę
    ssania jak nie przymierzając pszczółka Maja. Komu wystarcza
    miotła w domu, to taka elektryczna faktycznie - zakup życia,
    bo ręce od machania nie bolą. A jak jeszcze jest krótkowidzem
    i chodzi po domu bez okularów, to rzeczywiście może nie widzieć
    potrzeby używania odkurzacza, prócz mechanicznej miotły.