    From: "KS" <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: odprowadzenie deszczówki
    Date: Wed, 31 Aug 2011 21:16:01 +0200

    > Zapytaj swojego kier. B. czy możesz zrezygnować z tego podłączenia i
    > zrobić studnię chłonną . Ja mam na działce dreny i deszczową podłączoną do
    > takiej studni (3 kręgi). Nawet przy największych ulewach nie ma problemu.
    >
    > Ariusz

    Witam,

    Dzisiaj zadzwoniłem do zgk, tam powiedzieli mi że to nie oni zajmują sę
    deszczówką tylko gmina.
    Czyli w wz mam jakąś bzdurę. (od wydania wz się nic nie zmieniło, po prostu
    wygląda że sami nie wiedzą co piszą).
    Ok, dzwonię do gminy i pani jakas nie może się nadziwić że na prywatnej
    działce mam rure burzową po czym łączy mnie z panem X.
    Tłumaczę panu X w czym rzecz, ten zaczyna mi się żalić ile to on ma rocznie
    na utrzymanie kan. burzowej i pierwszy pomysł pana X to że może da się
    zmienić wz.
    Ale on nie wie bo pan Y kierownik inwestycji jest na urlopie.
    Trochę dziwne, zmiana wz. które są w projekcie a projekt z pozwoleniem dawno
    zatwierdzony przez starostwo.
    Nosz k.... dramat myśle sobie mogli by wypieprzyć tego X to moze by mieli
    na te kilkadziesiąt metrów nowej rury rocznie bo i tak g. tam robi.
    Z drugiej strony to skoro wydali takie wz. to może niech coś wykombinują? Co
    by było gdybym wpiął się jak na projekcie i pokazał że woda nie odpływa bo
    rura pełna?
    Jutro ma wrócić ten od WZ posłucham co ten ma do powiedzenia.
    Generalnie to jakas masakra, gminy to jakis inny swiat.

    Pozdrawiam
    K.S.