  • Data: 2017-06-13 10:39:35
    Temat: Re: okno narożne bez słupka...
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 12 czerwca 2017 15:50:09 UTC+2 użytkownik uciu napisał:
    > W projekcie mam okno narożne w kuchni bez słupka.
    > Wymiary okna to 180x180.
    > Firma robiąca strop zaleca by ten słupek wylać bo w tym miejscy może się strop
    ugiąć. Strop żelbetowy 15cm nad oknem belka 44cm zachodząca o metr dalej czyli ma 280
    x 280zm.

    Ktos to przeciez przeliczal i wyliczyl, ze sie nie ugnie. Dla pewnosci
    dolozcie troche wiecej zbrojenia gora tej belki ale tak czy inaczej
    obliczenia w projekcie sa na 99% zrobione z stu procentowym zapasem :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.