  • Data: 2017-06-25 21:55:57
    Temat: Re: oplacalnośc pieców C.O.
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 25 czerwca 2017 21:44:46 UTC+2 użytkownik pierdofon napisał:
    > Zenek, no tak to logiczne ale jakos musze dom ogrzac i na przyszly rok
    > uzbierac kase na cos.
    > linii gazowej - nie ma
    > prad - nie umiem tego okreslic chociaz w domu rodzinnym mialem piece na
    > prad.
    > jesli prad to co? piec C.O. elektryczny czy grzejnik w kazdym pomieszczeniu
    > i ogrzewacze przeplywowe?
    > pelety, groszki, olej - jak w pierwszym poscie

    Daj se chłopie spokój z piecem olejowym.
    Chrzestny ma tylko dlatego że mieszka w domu w lecie.
    I jak go kupował to była promocja z jakich funduszy ochrony środowiska.
    A teraz to by to wyrzucił.

    Pracowałem w kontenerach ogrzewanych przez zwykłe grzejniki elektryczne.
    A że mieliśmy dziewczyny na budowie które lubiły ciepło to było ciepło.
    Bez wzgledy jak było zimno. Tak że dawały radę.
    Ale ile to kosztowało to tylko dyr finansowy to wie.

    A pelet?
    Zenek sobie chwali.
    DO tego jakiś automat.

    Ja to zrobiłbym założenia jakieś i policzył.