  • Data: 2018-11-10 18:28:52
    Temat: Re: osiedla bez zwierząt
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.11.2018 17:10, rafsc pisze:

    > Najdeszła wiekopomna chwila.
    > Oto wyjaśniła się geneza czyjegoś nicka.

    Powiedz to mojemu collie rough (czyli popularnemu "Lassie"), który
    w tabeli Stanleya Corena jest na 16. miejscu, razem z keeshondem.
    Tuż przed nimi (15.) jest schipperke i owczarek belgijski a za nimi
    (17.) - niemiecki wyżeł krótkowłosy. I tu jeszcze ciekawostka:
    wyglądający jak głupek - z powodu idiotycznego strzyżenia - pudel
    plasuje się na drugim miejscu w tabeli, zaraz za border collie.