    Date: Mon, 05 Sep 2011 23:47:40 +0200
    From: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: otwieranie drzwi na zewnatrz a nie do wewnatrz

    Użytkownik Kris napisał:
> [...]
    5g2000vbb.googlegroups.com...

    > A wyobraź sobie idące klatką schodową dziecko. Ty masz drzwi otwierane
    > na zewnątrz, otwierasz je i dzieciak obrywa drzwiami. Właśnie m. in.
    > dlatego drzwi na klatkach otwierają się do środka.

    Źle. Na korytarz drzwi mogą się otwierać na zewnątrz (i jest to w sumie
    rozwiązanie zalecane) pod warunkiem ze po postawieniu wszystkich drzwi
    prostopadle do ścian miedzy nimi pozostanie określona wolna przestrzeń,
    tak mi sie plącze po głowie że nie może to być mniej niż 1.25m - czyli
    korytarz powinien mieć z grubsza 3.5 m szerokości...

    Kasa, panie, Kasa...

    --
    Darek