    From: Sierp <s...@n...netgrr>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: p?kni?ta p?ytka gresowa na pod?odze
    Date: Sun, 05 Jun 2011 13:21:31 +0200

    W dniu 2011-06-05 10:53, ..:maniek:.. pisze:
    > podejdz do sklepu i kup fuge w kolorze najbardziej przypominajacym plytke i
    > ta fuga "zapaskudz" ryse. jesli to tylko pekniecie, bez zadnych
    > ubytkow/wykruszen to sladu nie bedzie - nawet jesli fuga bedzie tylko
    > "podobna" do plytek. wiem bo sam mam tak "poklejone" ze 4 plytki w lazience.

    i to się trzyma? ubytków nie ma, po prostu płytka pękła (zgaduję, że
    cienkowarstwowy klej się skurczył a przez nacięcie płytka osłabiona i
    nie wytrzymała)

    ale pęknięcie jest mikroskopijne, więc nie wiem czy tam fuga będzie się
    miała czego utrzymać...

    jeżeli spróbować (nic nie szkodzi chyba, zacznę od płytki najmniej
    widocznej, bo mam 5szt do zrobienia) to jak to zrobić - rozrobić fugę wg
    instrukcji, zapaćkać, poczekać chwilę i zmyć szmatką?

    Sierp