  • Data: 2020-02-10 19:54:10
    Temat: Re: panele podlogowe
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 10 lutego 2020 18:55:55 UTC+1 użytkownik P_P napisał:

    > Adam, możesz pokazać jak ten panel v-fuga wygląda - link.

    Pewnie, masz nawet zdjęcia moich (na dole mam jasne, na górze ciemne):

    https://scr.pgr.pl/2020/02/2020-02-10_19-52-08-40115
    .png

    https://scr.pgr.pl/2020/02/2020-02-10_19-52-22-45602
    .png

    Ja mimo wszystko polecam pod nie pianomat - kosztuje ok 8 pln / m2, przy
    wymianie paneli (po ok 5 latach) - pianomat był idealny i zostawiłem go
    pod te nowsze panele. Zwykła gąbka się zaraz zbije i panele zaczną się
    uginać, skrzypieć, łamać zamki i ogólnie robić to, przez co są tak
    znienawidzone ;)

    PS. Oczywiście podłoże pod panele musi być *idealnie* gładkie - najlepiej
    jak stół. Inaczej też będą się uginać, powstaną puste przestrzenie przez
    co panel będzie głośny etc.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.