  • 1. Data: 2020-02-09 07:37:21
    Temat: panele podlogowe
    Od: "P_Piotr" <p...@x...onet.pl>

    Przymierzam sie do podlogi z paneli. Pokoj ~45 m2 (~7x7). Zastanawiamy sie
    nad panelami dlugimi tj. 2 m. Czy ktos w praktyce zakladal takie panele i
    jak sie to sprawuje. Czy moze lepiej zalozyc tradycyjne dl. 1.2 m (i wiekszy
    wybor jest). Acha, ogrzewanie podlogowe.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 2. Data: 2020-02-09 17:33:43
    Temat: Re: panele podlogowe
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-02-09 o 07:37, P_Piotr pisze:
> [...]
    > panele  i jak sie to sprawuje. Czy moze lepiej zalozyc tradycyjne dl.
    > 1.2 m (i wiekszy wybor jest). Acha, ogrzewanie podlogowe.

    A co to za pokój? jeśli salon to odradzam panele, do pozostałych pokoi
    panele są ok,
    1,2m wystarczą ale szukaj specjalnych do podłogówki podobnie jak podkładu.

    --
    Janusz

  • 3. Data: 2020-02-09 18:59:19
    Od: "P_Piotr" <p...@x...onet.pl>

    Janusz wrote:

    > A co to za pokój? jeśli salon to odradzam panele, do pozostałych pokoi
    > panele są ok,

    Tak, jest to salon.
    Dlaczego nie panele?
    Dla mnie natomiast terakota w salonie nie powinna byc stosowana.

    > 1,2m wystarczą ale szukaj specjalnych do podłogówki podobnie jak
    > podkładu.

    Kiedy w sklepie zaklinają ze kazdy panel ponizej 10mm nadaje sie do
    podlogowki.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 4. Data: 2020-02-09 20:56:04
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 9.02.2020 o 18:59, P_Piotr pisze:

    > Tak, jest to salon.

    Jeżeli salon, to tylko parkiet. A jeśli panele,
    to nie nazywaj tego pokoju salonem. Noblesse oblige.

  • 5. Data: 2020-02-10 05:39:05
    Od: "P_P" <p...@x...onet.pl>

    collie wrote:

    > Jeżeli salon, to tylko parkiet. A jeśli panele,
    > to nie nazywaj tego pokoju salonem. Noblesse oblige.

    A jak go nazwe 'duzy pokoj' to bedzie ok ;-)
    Parkiet nie nadaje sie do ogrzewania podlogowego.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 6. Data: 2020-02-10 07:50:15
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    > panele  i jak sie to sprawuje. Czy moze lepiej zalozyc tradycyjne dl.
    > 1.2 m (i wiekszy wybor jest). Acha, ogrzewanie podlogowe.

    Bierz, jakie Ci się podobają. Ważne, żeby miały najwyższą klasę
    ścieralności.
    Podłogówka poradzi sobie z każdym panelem. W końcu to tylko około 10mm
    sklejonych wiórów. Pod panele połóż najtańszą cienką gąbkę i będzie git.

    --
    MN

  • 7. Data: 2020-02-10 08:40:02
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 10.02.2020 o 05:39, P_P pisze:

    > A jak go nazwe 'duzy pokoj' to bedzie ok ;-)

    Jasne, a swojej chaty z kraja nie nazywaj dworem,
    to będzie dubeltowe okej. Choć rozumiem resentymenty
    postfornalskiego suwerena.

  • 8. Data: 2020-02-10 08:47:57
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-02-09 o 07:37, P_Piotr pisze:
    > Przymierzam sie do podlogi z paneli.
    A może te gumiane :-) panele LVT?

    Robert

  • 9. Data: 2020-02-10 09:29:59
    Od: collie <c...@v...pl>

    > A może te gumiane :-) panele LVT?

    Panele winylowe położone bezpośrednio na podniszczoną
    terakotę - lub inne, równe podłoże - sprawdzają się
    bardzo dobrze. W kuchni.

  • 10. Data: 2020-02-10 10:18:38
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-02-10 o 09:29, collie pisze:

    > Panele winylowe położone bezpośrednio na podniszczoną
    > terakotę - lub inne, równe podłoże - sprawdzają się
    > bardzo dobrze. W kuchni.

    O! Masz używasz? Sprawdzi się na starych panelach?
    Tylko czym przykleić? Są niby te maty samoprzylepne, ale one nie kleją
    do podłoża.

    Robert