    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 4 Dec 2021 08:22:50 -0800 (PST)
    <so9u18$jcm$1@dont-email.me> <61a89ee9$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <sob3ua$v5n$1@dont-email.me> <61a934b8$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <sobh97$rvp$1@dont-email.me> <61aa79ad$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <2...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <sofnnu$3val3$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <9...@g...com>
    <6...@g...com>
    Subject: Re: panele w pionie, off-grid, akumulator
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 4 grudnia 2021 o 16:35:55 UTC+1 m...@g...com napisał(a):
> [...]
    elektrowni. Dzisiaj są wyższe o 20% a nie dwa czy dwadzieścia razy. Dzisiaj w
    wiadomościach podali że pierwszy raz w historii badań nad reakcja termojądrowa do
    zastosowań energetycznych uzyskano więcej energii niż włożono. Ci co rządzą chcą
    rządzić dalej a nie wisieć na strunach od fortepianu.
    > po co ściemniać
    > przed laty nikt prądu nie oszczędzał bo byl bardzo tani
    > nie było żadnej fikcyjnej opłaty przesyłowej i 100 dodatków, poplatków
    >
    > Była p0rzez 50 lat cena za 1 kWh
    >
    > a dzisiaj rynek energetyc zny zesyfiał i faktura wygląda jak stos recept od
    weterynarza

    > Co mnie ochodzi 100 taryf, co mnie obchodzi przesył
    > Mogę prąd odbierać wiadrami w elektrowni, byle taniej
    >
    > Gaz podrożał 600% zaledwie w 1 rok
    >
    > to znaczy że prąd podrożał 20 krotnie za ostatnie 30 lat
    Twoja wiarygodność jest ujemna. Odnoszę wrażenie że tylko ja nie ma cie w kf.