  • 11. Data: 2019-09-27 21:30:27
    Temat: Re: papier ścierny
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 26.09.2019 o 23:08, collie pisze:

    > Bo szukać trza umić. W googlarce wpisz producenta/nazwę
    > szlifierki, a znajdziesz. Pitolenie się z wycinankami
    > to masochizm, bo takie papierki do Parkside w Lidlu
    > kosztują parę groszy. Ale jak ktoś lubi, to czemu nie.

    Kosztowały -czas przeszły. Obecnie nie ma. Ani w Castoramie. Oczywiście
    w mojej okolicy.

    Krycha

  • 12. Data: 2019-09-27 21:51:47
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 27.09.2019 o 21:30, Krycha pisze:

    > Kosztowały -czas przeszły. Obecnie nie ma. Ani w Castoramie. Oczywiście w mojej
    > okolicy.

    To może czas wychynąć nosa poza swoją okolicę?
    A że na Alledrogo, albo w sklepach internetowych
    nie ma papierków dla Ciebie, to jakoś nie wierzę.
    No, chyba że to jakaś muzealna maszyna. Poszukaj
    tak jak napisałem.

  • 13. Data: 2019-09-27 22:05:53
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 27.09.2019 o 21:51, collie pisze:

> [...]
    > nie ma papierków dla Ciebie, to jakoś nie wierzę.
    > No, chyba że to jakaś muzealna maszyna. Poszukaj

    PS. Ponieważ crosspostujesz swoje wpisy, mój Thunderbird
    przy odpowiedzi robi samowolnie tak samo. Ktoś wie
    jak to wyłączyć?

  • 14. Data: 2019-09-27 23:11:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak czegos nie ma w sklepie za rogiem to znaczy ze jest niedostepne. No i chuj ze w
    Japoni beda mieli potrzebny papier w dobrej cenie jak trzeba na niego czekac piec
    tygodni. Rozwiazanie zeby sobie samemu zrobic jesli nie da sie od reki kupic jest
    najlepsze. Dale niezaleznosc, elastycznosc i bardzo dobra cene. Do zrobienia samemu
    papieru o jaki jest pytanie potrzebny jest papier, nozyczki, wzornik z tektury,
    wycinak, mlotek i kawalek plyty pazdziezowej lub dowolnej innej. Czas poswiecony na
    zakup w sklepie rowniez internetowym jest porownywalny ze zrobieniem samemu jesli sie
    zgromadzi potrzebne narzedzia i material.

  • 15. Data: 2019-09-28 08:17:00
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Jak czegos nie ma w sklepie za rogiem to znaczy ze jest niedostepne. No i chuj ze w
    Japoni beda mieli potrzebny papier w dobrej cenie jak trzeba na niego czekac piec
    tygodni.

    To hulajnogą elektryczną nie można już podjechać
    do następnego rogu? To po chuj mi taka hulajnoga?

  • 16. Data: 2019-09-28 08:32:31
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Do zrobienia samemu papieru o jaki jest pytanie potrzebny jest papier, nozyczki,
    wzornik z tektury, wycinak, mlotek i kawalek plyty pazdziezowej lub dowolnej innej.

    Nie każdy jest na emeryturze i nie każdy nie wie co z wolnym czasem zrobić,
    prócz siedzenia pod warczącym projektorem i zajmowania się druciarstwem.
    To ja już wolę w wolnym czasie iść na spacer z warczącym psem. A nawet
    z dwoma.

  • 17. Data: 2019-09-28 14:36:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 września 2019 23:11:49 UTC+2 użytkownik Zenek Ka >Rozwiazanie zeby
    sobie samemu zrobic jesli nie da sie od reki kupic jest najlepsze.

    Widać od razu ze takiej szlifierki w rękach nie miałeś bo byś nie pisał bzdur
    wycinaniu dziurek itp
    Nawet gdyby przyjąć najgłupsza wersję ze wycinasz samemu to jakbyś taką szlifierkę w
    łapach miał to bys wiedział ze te dziurki do niczego niepotrzebne. A wersja Twoja
    najgłupsza bo po po co wycinać i z czego(w sklepie na rogu nie ma arkuszy papieru z
    podkładem na rzepy) skoro nawet na allegro 5 arkuszy papieru do takiej szlifierki
    kosztuje ze 3 złote + przesyłka. W bricomarache coś kolo 8zł 5 arkuszy kosztuje.

  • 18. Data: 2019-09-28 14:51:37
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-09-28 o 14:36, Kris pisze:
    > jakbyś taką szlifierkę w łapach miał to bys wiedział ze te dziurki do niczego
    niepotrzebne.
    Może te lepsze firmowe mają odprowadzenie kurzu dziurkami. Nie wiadomo.
    Moja badziewna ma tylko przy krawędzi wlot na kurz.

    Robert

  • 19. Data: 2019-09-28 15:56:43
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 28.09.2019 o 14:36, Kris pisze:
> [...]
    w łapach miał to bys wiedział ze te dziurki do niczego niepotrzebne.

    Świergolisz, że użyję mowy ptaków. Widać od razu, że miałeś
    w rękach jakiś badziew a nie szlifierkę choćby z Lidla. Ale
    nawet przy badziewie ludzie myślący zadają sobie pytanie:
    jeśli papierek trzyma się na rzepach, to po co producent
    traci czas i pieniądze na wycinanie dziurek w tym papierku?
    Już Robert Wańkowski przytomnie to zauważył, ale powtórzę:
    te dziurki służą do odprowadzania pyłu ze szlifowania.
    Nawet mój marketowy Parkside to ma. Teraz odpowiedż na
    nie zadane pytanie wątkotwórczyni - czy szlifierka będzie
    działać z papierkiem bez dziurek? Będzie.

  • 20. Data: 2019-09-28 17:33:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 28 września 2019 15:56:44 UTC+2 użytkownik collie napisał:

    > Już Robert Wańkowski przytomnie to zauważył, ale powtórzę:
    > te dziurki służą do odprowadzania pyłu ze szlifowania.

    Czyli lepszy jak Kogutek jesteś- szlifierke masz ale nie używasz. Ale chociaż masz a
    nie jak łódzki zakapior nie masz ale gadasz. A gdybyś używał o byś wiedział ze te
    dziurki to o kant dupy.,,
    > Nawet mój marketowy Parkside to ma.
    Mój Nettowy (w okolicach 2010 roku kosztował 25zł) przeszlifował pewnie już kilkaset
    m2 i popsuć się nie chce.

    >Teraz odpowiedż na
    > nie zadane pytanie wątkotwórczyni - czy szlifierka będzie
    > działać z papierkiem bez dziurek? Będzie.
    Sam Sobie odpowiedziałeś więc nic tu po mnie;)