  • Data: 2022-07-15 22:54:49
    Temat: Re: pasożyty jebane
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W Polsce pojawi się niedługo duża nadwyżka pustostanów wynikająca z wymierania
    społeczeństwa. W tej chwili nadwyżka pustostanów to 12% za pięć lat będzie to 20%.

    Skąd wziąłeś te 12% chyba że to stara rudera pod rozbiórkę.
    Ale kurwa brednia. To, że umrze babcia czy dziadek nie definiuje
    pustostanu. Zawsze znajdzie się chętny do wynajęcia czy kupna pod
    wynajem. Na dodatek w 70% domach jest tak, że młody tylko czeka aż mu
    babcia czy dziadek zejdą a to nie koniec bo jeszcze matula i tatulo
    muszą odwalić kitę. Mieszkań w Polsce brakuje więc o te pustostany się
    nie martw. Na dodatek ceny mieszkań poszyły ostro w górę i przez 10 lat
    nie zejdą niżej. Wiem, że bardzo byś chciał ale bredzisz kurwa jak debil.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>