  • Data: 2022-07-16 16:01:05
    Temat: Re: pasożyty jebane
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16.07.2022 13:21, Zenek Kapelinder wrote:

    > Zaczyna się że ja czerpie wiedzę z portali a ty od lanlordow. I wiedza czerpana od
    landlordow doskonale opisuje najem i zakup mieszkań w Polsce. Weź się opanuj.

    ja rynku najmu w Polsce się nie znam, za to jestem na bieżąco z sytuacją
    w UK. Ty nie masz doświadczeń ani z jednego, ani z drugiego rynku

    Podstawowa różnica uniemożliwiająca porównanie w kwestii mieszkaniowej
    Polski i Anglii wynika z całkowicie różnej demografi od 1946 roku do
    dzisiaj. Spore chociaż nie dominujące dzisiaj znaczenie ma również to że
    w Polsce przez pół wieku był socjalizm. W Anglii warto mieć mieszkanie
    żeby wynajmować a w Polsce już nie warto.

    w Polsce nadal jest socjalizm, w UK też. Różnica tylko taka, że w UK
    jest na razie więcej kapitalizmu, w Polsce przed '89 nie było go w
    ogóle. W UK jeszcze warto wynajmować, ale nie bierze się to tylko z ceny
    nieruchomości, a z wielu innych czynników. Gdyby te same czynniki
    (pomijając twoje wymysły o pustostanach, niech to pozostanie niezmienne)
    pojawiły się w Polsce, to inwestycje w nieruchomości byłyby dużo
    bardziej atrakcyjne. Działa to też w drugą stronę - zwiększenie przewagi
    socjalizmu może szybko zniszczyć ten rynek.