  • 1. Data: 2022-07-07 19:40:57
    Temat: pasożyty jebane
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Pokurwieńce udają nawet uchodźców z Ukrainy.

    "Flipperzy wybierają także źle urządzone lokale dopiero co wybudowane
    przez deweloperów i przerabiają je do aktualnie pasujących trendów"

    teraz modny trynd ala bunkier w kolorze cementu ;)

    https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/kupimy
    -mieszkanie-placimy-gotowka-takie-ogloszenia-zostawi
    aja-flipperzy/t1zev2m,79cfc278

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy

  • 2. Data: 2022-07-07 21:01:14
    Temat: Re: pasożyty jebane
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 7 lipca 2022 o 19:40:48 UTC+2 PiteR napisał(a):
> [...]
    >
    > --
    > Piter
    >
    > negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    A przystawiają przy podpisywaniu umowy sprzedającemu pistolet do głowy?

  • 3. Data: 2022-07-07 21:03:20
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W czwartek, 7.07.2022 o 19:40, PiteR napisał:

    > Pokurwieńce udają nawet uchodźców z Ukrainy.
    > "Flipperzy wybierają także źle urządzone lokale dopiero co wybudowane
    > przez deweloperów i przerabiają je do aktualnie pasujących trendów"

    Noż, weź się, kurwa, suwerenie, za robotę jakąś, to cię polska
    zawiść nie będzie zżerać i nie będziesz się już, może, modlił
    sieroto po PRL-u.

    "Gdy wieczorne zgasną zorze,
    Zanim głowę do snu złożę,
    Modlitwę moją zanoszę
    Bogu Ojcu i Synowi:
    "Dopierdolcie sąsiadowi!
    Dla siebie o nic nie wnoszę,
    Tylko mu dosrajcie proszę".

    Kto ja jestem? Polak mały.
    Mały, zawistny i podły.
    Jaki znak mój? Krwawe gały.
    Oto wznoszę swoje modły
    Do Boga, Marii i Syna:
    "Zniszczcie tego skurwysyna
    Mego brata, sąsiada,
    Tego wroga, tego gada".

    "Żeby mu okradli garaż,
    Żeby go zdradzała stara,
    Żeby mu spalili sklep,
    Żeby dostał cegłą w łeb,
    Żeby mu się córka z czarnym
    I w ogóle żeby miał marnie,
    Żeby miał AIDS-a i raka".
    Oto modlitwa Polaka".

    --
    Collie

  • 4. Data: 2022-07-08 08:10:06
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 07.07.2022 o 21:03, Collie pisze:

    > Noż, weź się, kurwa, suwerenie, za robotę jakąś, to cię polska
    > zawiść nie będzie zżerać i nie będziesz się już, może, modlił
    > sieroto po PRL-u.

    No przecież sam uciekł na wyspy i teraz umacnia swoją decyzję ze że
    dobrze zrobił.
    Przecież, jak prawdziwy polak nie przyzna się do tego, że popełnił błąd :)

    A już ruscy się cieszą, że zaraz pierdolnie wszystko w jukeju.

    --
    Pete

  • 5. Data: 2022-07-09 00:50:29
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5bb1b745-fb6b-4f1f-a581-e2c8a416d9b4n@googlegr
    oups.com>
    user Zenek Kapelinder pisze tak:

    > A przystawiają przy podpisywaniu umowy sprzedającemu pistolet do
    > głowy?

    a po chuj udają Martę i Łukasza?

    Niech piszą wprost jestem nygusem, pasożytem i mam dwie lewe ręce
    ale za to niezle rucham rodaka sprzedającego, kupującego
    i najlepiej jeszcze wyjebię ekipę remontową.

  • 6. Data: 2022-07-09 00:54:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:qa9aea46fjka$.dmss0f072n6.dlg@40tude.net>
    user Collie pisze tak:

    > Noż, weź się, kurwa, suwerenie, za robotę jakąś, to cię polska
    > zawiść nie będzie zżerać

    myli ci się coś z oszustwem.

    W Polsce nie może być silnego prawa bo to kraj oszustów.

  • 7. Data: 2022-07-09 12:03:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 9 lipca 2022 o 00:50:19 UTC+2 PiteR napisał(a):
> [...]
    > --
    > Piter
    >
    > negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    A ty taki prawilny co nigdy nic nie ukradł, nie jeździłeś tramwajem bez biletu, nie
    ściągałes, wszystkie książki co pożyczyłeś oddałeś itd. Jak jest jakieś morderstwo to
    zaraz dziennikarze zapierdalaj tam gdzie morderca mieszał i pytają ludzi kto to był.
    A tamci że grzeczny był, że do kościoła chodził i dzień dobry mówił.

  • 8. Data: 2022-07-09 14:34:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

> [...]
    > --
    > Piter
    >
    > negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    Spytam jeszcze raz. Czy przystawiają komuś u notariusza pistolet do głowy żeby
    podpisal? Jak Marta i Łukasz sie nie nadają to może Piter i jego żona Zofia byli by
    lepsi?

  • 9. Data: 2022-07-09 14:43:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 9 lipca 2022 o 00:54:37 UTC+2 PiteR napisał(a):
> [...]
    > --
    > Piter
    >
    > negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    Złodziej ja ko gonią krzyczy żeby lapc złodzieja. Na tej samej zasadzie każdy oszust
    wrzeszczy żeby wszyscy są oszustami tylko nie on.

  • 10. Data: 2022-07-09 16:53:00
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 08.07.2022 23:50, PiteR wrote:
> [...]
    > ale za to niezle rucham rodaka sprzedającego, kupującego
    > i najlepiej jeszcze wyjebię ekipę remontową.

    Ale kto ma dwie lewe ręce? Ci co kupują i remontują, czy Ci, co wolą
    kupić drożej wyremontowane? lepiej żeby fliperów nie było, żeby kupujący
    musiał sam użerać się z remontem, bo tak się tobie podoba? Rozumiem że
    jesteś też za tym żeby w ogóle zakazać posiadania więcej niż jednego
    mieszkania, bo to tylko fliperzy albo spekulanci mają i napędzają tym
    samym ceny, a wartości żadnej nie wnoszą, bo jak tylko kupią to chowają
    do kieszeni i nikt nie ma z tych mieszkań pożytku? Dobrze piszą, lepiej
    weź się do roboty...

    Lukasz