    From: "Plumpi" <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: pekła rura = grzyb :-(
    Date: Tue, 15 May 2012 08:36:28 +0200

    -forums@ynf8...

    W dniu niedziela, 13 maja 2012 20:41:29 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor
    napisał:
    > Jakiś chiński materiał.

    > Pewnie autor posta dogadal sie z instalatorem na tzw."robote z materiałem"
    > W takiej opcji najczęsciej sie natańsze gówno dostaje. Szkoda gadać.
    > Zawsze mówie materiał kupować samemu, nie ufać fachowcom.

    Kolego, to nie jest tak. Dobry instalator, który prowadzi firmę nie pozwoli
    sobie na byle gówno, ponieważ zbyt dużo prowadzi robót i zbyt wysoka jest
    odpowiedzialność za wykonywane roboty. Najgorsze materiały to załatwiają
    partacze oraz niektórzy inwestorzy, którzy sami kupują materiały, bo kupują
    to co najtańsze. Nierzadko bywa tak, że ludziom odmawiam wykonania usług
    tylko dlatego, że klient kupił sobie szajsowaty materiał, z którym wiem, że
    będą problemy. Po prostu wolę taką robotę odpuścić niż później włóczyć się
    po sądach, bo jeden z drugim nie zrozumie, że wina leży po stronie
    materiały, a nie wykonawcy.