eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniepęknięcie scianki fundamentowej - napręzenia termiczne › Re: pęknięcie scianki fundamentowej - napręzenia termiczne
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: pęknięcie scianki fundamentowej - napręzenia termiczne
    Date: Sun, 21 Jun 2009 21:52:33 +0200

    kiki wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > A ty wykonawca ? :-))))))

    > Da, da i to dużo, wyeliminuje takich zbywaczy, że coś jest zbedne, z
    > rynku :-)
    > Nie bedą mówić, że pękło, bo miało pękać :-)

    będą mówić i co więcej udowodnią ci to na papierze. W normie piszę że sciana
    może pęknać bo osiadanie jest zgodne ze sztuką i będziesz mógł im nagwizdać.
    Zrobią ci scianę z odchyłku 5cm na 10m wysokości i powiedzą ze to zgodne z
    normą a jak ci sie nie podoba to możesz iść do sądu arbitrażowego a w sądzie
    mistrz ci pokaże paier gdzie piszę że tak ma być a jak ci sie nie podoba to
    spadaj na drzewo.

    > Nie zgadzam się. Już gorzej nie będzie, jedynie lepiej.

    zawsze może być gorzej, zawsze gdy chcemy odgórnymi zarządzeniami coś
    uporządkować to robi się zawsze gorzej.

    podałem ci dużą listę zawodów gdzie panuje ścisła reglamentacja.