    From: Runt <r...@s...prv>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: pięknie zaoraliście grupę...
    Date: Wed, 28 Jul 2021 07:41:15 +0200
    <s...@f...lasek.waw.pl> <1gjeeni9t3qc8$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <4...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <20210727093926.5e7475d2@mateusz>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <20210727112132.1c921d43@mateusz>
    <e...@g...com>

    W dniu 2021-07-27 o 11:26, KANALIA Zenek Kapelinder pisze:

    > Dobrze napisałeś. Dla ciebie wieśniaku to ja Pan jestem
    buuuhahahhahahahaha! a dla mnie jesteś kanalią i psim bękartem ;-))
    > i niech tak zostanie.
    pamietaj: verba volant, scripta mannet ;-)))
    >Daj instrukcje jaka twoi nowi koledzy powinni sobie proce zrobic.
    https://pl.hiloved.com/jak-zrobic-puerto-rican-chleb
    -wodny-pan-de-agua/
    ;-))))
    > Z procy lisa złapanego w sidła nie zabiją ale do ptaszków mogą strzelać.

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,269
    43666,byly-senator-pis-ciagnal-psa-na-linie-przypiet
    ej-do-auta-mezczyzna.html

    --
    Runt