    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 18 Aug 2019 23:59:19 -0700 (PDT)
    <1...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <9...@g...com>
    <8...@g...com>
    Subject: Re: płyta indukcyjna
    From: WS <L...@c...pl>

    On Sunday, August 18, 2019 at 11:48:37 PM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
    > To ze szybko reaguje to nie zaleta a wlasciwosc. Pozadana w elektrtowni atomowej na
    przyklad.

    Co kto lubi, jak dla mnie brak tej cechy dyskwalifikuje careamiczne.

    >Podstawowa funkcja kuchenki jest gotowanie jedzenia. Ocenie podlega produkt
    >koncowy. I zeby uzyskac o wysokiej jakosci produkt koncowy musza byc zachowane
    >pewne zasady dostarczania ciepla.
    >Dostarczanie ciepla tylko od spodu nie zapewni jedzenia wysokiej jakosci.

    Upierasz sie na jeden (i to uchodzacy juz za mocno przestarzaly, "babciany") sposob
    gotowania, czyli cos tam w sosie sobie dochodzi... Do tego sa byc moze sobie (wiecej
    zalezy od garnkow), ale do pozostalej wiekszosci OK. Gotowanie na parze, szybkie na
    wrzatku, rzadkie zupy (w tym rosol) gotuja sie idealnie, bo woda sama cyrkuluje
    (ciepla w gore) i wszystko sie ladnie miesza. Jesli czesto cos doprowadza sie do
    wrzenia, to brak reakcji plyty jest mocno denerwujacy delikatnie mowiac, pol biedy
    jesli to jedyny gar - mozna przestawic na chwile obok), ale jak sa 3-4 to porazka.