    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: podłogówka a temperatura w domu
    Date: Sat, 7 Nov 2015 12:40:15 +0100

    W dniu 2015-11-07 o 11:06, Adam Sz. pisze:
> [...]
    grzewczym ( 7 miesięcy ) będziesz miał zimną jak cholera podłogę (mam na myśli
    plastkiowe panele lub tym bardziej płytki lub kamień).

    > Nie stwierdzilem :-) Nie porownuj plytek do paneli, no prosze Cie... ;)
    > Panele sa w "dotyku" i odbiorze temperatury prawie takie same jak drewno.

    Polemizowalbym, ale nie bede bo o tym juz bylo kilka razy. :-) Moje
    wnioski sa niezmienne. Deska cieplejsza od panela. I prawda jest, ze na
    plytkach poza sezonem grzewczym w pewnych sytuacjach odczuwa sie
    dyskomfort. Czasem wiekszy, czasem mniejszy. Mam tego 60 m^2 i wiem co
    mowie. Z drugiej strony w upalne lato chodzi sie po nich przyjemnie.
    Ogolnie tragedii zadnej nie ma, ale tak calkiem obojetne to nie sa.

    Pozdro.. TK