  • Data: 2015-11-10 12:12:47
    Temat: Re: podłogówka a temperatura w domu
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-10 o 10:43, s...@g...com pisze:

    > Bzdura, bzdura.
    > Jeden lubi 18 inny 21 a inny 24.

    Myślę, że nie rozumiesz co napisałem.
    Ja nikogo nie zmuszam, że ma mieć 18 czy 24 stopnie w domu.
    Pisałem natomiast, że jeżeli do tej pory autor wątku odczuwał komfort
    przy 23-24 stopniach Celsjusza przy ogrzewaniu grzejnikowym to takie
    same odczucia komfortu będzie miał przy temperaturze powietrza o 2-3
    stopnie niższej przy ogrzewaniu podłogowym.

    Ponadto pisałem, że warto się przyzwyczaić do nieco niższych temperatur,
    bo jest zdrowiej.
    Pisałem także, że większość ludzi odczuwa komfort przy 22 stopniach, a
    już przy 24 stopniach jest im za gorąco. Większość to nie wszyscy.
    To przy jakiej temperaturze odczuwamy komfort to także kwestia
    przyzwyczajenia.

    > Ja jestem z tych cieplejszych. W biurze mimo że panuje 21-22 stopnie siedze w
    swetrze i mam zimne rece.

    > Nie ma sensu sie spierać ile kto ma miec stopni w domu.
    >
    > A system ogrzewania ma po prostu działać...

    Mam znajomego, który w domu ma 28 stopni i chodzi w swetrach, bo mu
    zimno, ale to są wyjątki.