  • Data: 2016-06-28 13:46:44
    Temat: Re: podmiana starego domu na nowy?
    Od: dolniak <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Tak, ja miejscowy wujek radzi, to nie.
    Ale można tak:
    Zameldować się w ruderze (zalecane, choć niekonieczne)
    Złożyć w gminie wniosek na remont (czy cóś tak)
    Złożeć wniosek o odłączenie prądu na czas remontu.
    Wypirzyć lepiankę z korzeniami.
    Postawć nowy dom W IDENTYCZNYM OBRYSIE .
    Podłączyć nowe przyłącze Z TEGO SAMEGO SŁUPA
    W zasadzie, oprócz dysponowania nieruchomością i dowodem osob
    nie są dotrzebne inne dokumenty.Przynajmniej tak ja to przerabiałem.
    Pozdro. abomito