    From: "Amir" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: pompa ciepla - Ecopol-system
    Date: Sat, 29 Oct 2011 12:29:51 +0200

    Pompa jest sprawdzona u mojego znajomego ktory dokladnie spisywal
    zuzycie i na grzanie prawie 200m2 chaty + CWU (a ma dwojke malych
    dzieci i idzie mu CWU duuuuzo) zuzyl przez 365 dni energii za 1700
    pln :)
    pozdr.

    Cos mi się w to wierzyć nie chce, ale poczemamy na Twoje wyniki.
    U siebie może za dwa lata zamontuję PC, wszedzie mam podlogowki + grzejniki
    i pociagniętą skrętke z salony do kotłowni dla sterowania PC w kotłowni
    siłę, jak zmęczy mnie kocioł na miał to zamontuję
    PC jakąs chinską bo do takich mam dostep

    Szacuję zuzycie opalu ok 3,5 do max 5T na ok 200m2 dobrze docieplonego domku
    bez mostkow :), w pierwszym sezonie zeszlo bez ocieplenia 3,5T ale do
    grudnia grzalem tylko na 16stopni.
    tak wiec cięzko to porownac.

    opal w cenie ok 500zł (mial)za T co da kwote max ok 2,5k.
    czasami niestety trzeba sie udac do kotłow obecnie raz na 6dni dorzycic
    miału i popielnik oczyscic.
    kociol przewymiarowany 26kW ale to nie przeszkadza

    Przy PC nie ma roboty, tylko dlatego chcialbym ją zamontowac docelowo
    narazie sie wstrzymuje ze wzgledu na koszt odwiertów,
    ale chcialbym zobaczyc realny wynik byc moze przyspieszy to podjecie
    decyzji:)

    pozdrawiam