  • Data: 2021-03-10 23:24:01
    Temat: Re: pompa ciepła i bufor
    Od: budynPL <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 10 marca 2021 o 23:15:40 UTC+1 4...@g...com napisał(a):
    > Zwrot z inwestycji to pojęcie zastrzeżone tylko do przedsięwzięć komercyjnych. W
    przypadku zakupu i użytkowania czegoś przez osobę nie prowadząca działalności
    gospodarczej nie ma nigdy zwrotu z inwestycji. Nie wierzysz oczywiście bo uważasz że
    wiesz lepiej. W takim razie podaj mi czas zwrotu zakupu przez osobę fizyczną na
    użytek własny czajnika albo prodiża. W przypadku kawiarni czajnik pozwala na
    zarobienie pieniędzy, po pewnym czasie sie zwroci i zacznie przynosić zysk. Ponieważ
    nie ma możliwości sprzedani prądu z małej fotowoltiki to nigdy się ona nie zwróci.

    jesli po zainwestowaniu moje koszty się zmniejszają to czemu nie używać pojęcia zwrot
    z inwestycji? Przekombinowałeś.
    Może i nie mam możliwości sprzedać prundu, ale nie muszę go kupować.

    b.