  • Data: 2013-10-09 13:03:38
    Temat: Re: pompowanie wody - opłacalność?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.10.2013 10:04, Ergie pisze:
    > Użytkownik "uciu" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Do prania to jest dość często spotykane - ale nie ze względu na ekologię
    > a na to że to miękka woda - znacznie lepiej pierze w niskich
    > temperaturach i nie zostawia osadu.
    >
    > Pozdrawiam
    > Ergie
    tam gdzie pracuje, mam 2 beczki po 208 litrów. stalowe po oleju pod
    chmurką - mimo to minął im 5 rok bez awarii. wpływa do nich woda z
    dachu, a ja ją używam do mycia "kercherem" i prania. ale pranie pierwsze
    jest deszczówką, płukanie już kranówą. boję się... bo jednak świństwa z
    dachu deszcz spłukuje a filtrów nie mam.

    ToMasz