  • Data: 2013-10-09 13:08:16
    Temat: Re: pompowanie wody - opłacalność?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:52553809$0$2188$6...@n...neostrada
    .pl...

    > ja ją używam do mycia "kercherem" i prania. ale pranie pierwsze jest
    > deszczówką, płukanie już kranówą. boję się... bo jednak świństwa z dachu
    > deszcz spłukuje a filtrów nie mam.

    Ja używam do mycia auta - nie zostaje osad. U ludzi którzy używają do prania
    widziałem "automat" który pierwszy deszcz spływający z dachu puszcza rynną w
    dół, a dopiero po chwili przełącza "łapacz" tak by woda z rynny trafiała do
    zbiornika.

    Ten "automat" to kilka dźwigni i zbiorniczków które gdy napełnione wodą
    powodują przeskoczenie dźwigni w inne położenie.

    Oczywiście oprócz tego jakiś filtr i tak trzeba zamontować, ale już samo
    takie przełączanie sprawia że w tej wodzie jest znacznie mniej syfu.

    Pozdrawiam
    Ergie