  • Data: 2010-08-04 16:58:47
    Temat: Re: poszukuję formy do płytek betonowych
    Od: Marek <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Sie, 22:33, s_13 <s...@i...pl> wrote:
    > witam
    > poszukuję form do własnoręcznego wykonania płytek betonowych,
    > na allegro pełno polbruku, czy innych płytek chodnikowych
    > ja natomiast chcę zrobić coś na wzór kamieni, bruku
    > znalazłem coś takiego:http://www.formydobetonu.pl/?k=katalog&w=&d=
    1&d1=5
    > płyta druga od góryhttp://www.prefabetkurzet.home.pl/drobnowym/form
    y_kostki.htm
    > przedostatnia
    > ale albo są do wibroprasy, albo niedostępne detalicznie
    > czy widział ktoś coś podobnego do ręcznej produkcji,
> [...]

    Bardzo proste: wylej forme z zywicy poliuretanowej.
    Taka zywica, jak do wylewania podlog sportowych, albo przemyslowych
    ( PU) ma odpowiednia konsystencje, elastycznosc i trwalosc.

    Ja zrobilem taka forme, uzywajac klocka drewnianego, a nastepnie
    odewalem to z betonu: wiele osob nie rozpoznalo roznicy pomiedzy
    betonem, a drewnem.