    From: "MK" <x...@o...eu>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: prace zimowe ?
    Date: Tue, 10 Nov 2009 21:57:42 +0100

    > No i palność, i wydzielanie gazów podczas spalania.

    Jestem niepoprawnym optymista i zakladam ze w takiej sytuacji bede juz poza
    domem ;)

    > Na materiał czy wykonanie z materiałem . Z automatyką, zaworami i
    > siłownikami. To chyba pierwsza dobra wiadomość dzisiaj
    > Bo na szybko na allegro widzę ceny materiałów na poziomie 120 PLN za m2.
    > To nawet jak być to miał bez VAT to i tak wygląda na fajną
    wykonanie z materialem (bez pieca)

    > Ja zaczynam myśleć czy podłogówka wszędzie to dobry pomysł ze względu na
    > chęć posiadania drewnianych podłóg(bo tak)
    facet kalkulowal to tak ze w pokojach moga byc drewniane podlogi. Jak sie
    wstepnie zgodze (cokolwiek to ma znaczyc jeszcze nie wiem. Moze jakas
    zaliczka lub cos podobnego) To dostane projekt ktory jest w cenie i wtedy
    bedzie go omowic i przedyskutowac. Wiem ze szafki sa natynkowe a ja
    chcialbym przynajmniej jedna wcisnac w sciane ...

    > Podlogowka na calej powierzchni 220m2 Dom z
    > Podłogę masz na gruncie ? Pod te panele włożysz jeszcze styropian ?

    Na gruncie. Planuje tam dolozyc ok 15 cm styro. A na poddaszu na stropie
    mowil ze ksiazkowo to moglbym dolozyc ze 2cm ale nie ma takiej potrzeby.

    Acha. Jesli dobrze pamietam to obliczenia byly dla wody zasilania o temp
    35stopni C. To chyba dobrze co ? ;)

    No i jak ktos juz tu doczyta to powiedzcie mi prosze co myslicie o wylewce
    anhydrytowej na to? Warto ?
    Dzieki i pozdrawiam