    From: "Kris" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: prace zimowe ?
    Date: Wed, 11 Nov 2009 12:35:56 +0100

    news:3ca08726-ec3e-46ec-a3a4-4af134051d7f@k19g2000yq
    c.googlegroups.com...
    On 11 Lis, 10:46, "Kris" <k...@w...pl> wrote:

    > Z tymi rzekomymi terminami ekip to ściema. Taka gadka aby inwestor teraz

    >Dobre ekipy maja juz cale pol nastepnego roku zaklepane i to nie jest
    >sciema! :-)
    ,
    Być może w innych rejonach Polski tak jest. Ale u nas nie. Oczywiście
    ściemniają że teraz mają wolny termin a wiosną to nie i będzie drozej(tak
    zreszta gada każdy dobry 'sprzedawca') Ale jak przyjdzie co do czego to
    okazuje sie ze takiego nawalu roboty nie ma. Zresztą jako inwestor nie
    odważyłbym się czekać poł roku na fachofca. Ten np nagle wyjedzie zachoruje
    itp i ręka w nocniku.
    Zresztą ekipa(ładna nazwa dla dwóch ludzi;)) ociepleniowa jak niby sobie te
    terminy od wiosny ustala? od kwietnia?, od marca? a jak w marcu bedzie mróz?
    To obsuwa o cały miesiąc.
    Wydaje mi sie że gadki o fachofcach na których czeka sie rok czasu to urban
    legend i wymysł tych fachofców.

    Kris