    From: Adam Szendzielorz <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: prace zimowe ?
    Date: Wed, 11 Nov 2009 09:27:16 -0800 (PST)

    On 11 Lis, 12:35, "Kris" <k...@w...pl> wrote:

    > Być może w innych rejonach Polski tak jest. Ale u nas nie.

    Zaraz - Ty chyba jestes ze slaska tez nie ?

    > Oczywiście
    > ściemniają że teraz mają wolny termin a wiosną to nie i będzie drozej(tak
    > zreszta gada każdy dobry 'sprzedawca') Ale jak przyjdzie co do czego to
    > okazuje sie ze takiego nawalu roboty nie ma. Zresztą jako inwestor nie

    No ja widzialem dwa kalendarze - od tynkarzy i od ociepleniowcow. W
    obu pierwsze pol przyszlego roku jest juz zapelnione :-) Co innego
    jakies drobne prace, a co innego ocieplenia czy tynki (mowa o wew.),
    ktorych nie wykonuje sie jeden dzien tylko conajmniej 1-2 tyg. Liczac
    2 tyg na robote - ekipa jest w stanie "obsluzyc" przez caly rok tylko
    ~25 klientow. Przez umowny sezon - ledwo 15-16 !!

    > odważyłbym się czekać poł roku na fachofca. Ten np nagle wyjedzie zachoruje
    > itp i ręka w nocniku.
    > Zresztą ekipa(ładna nazwa dla dwóch ludzi;)) ociepleniowa jak niby sobie te
    > terminy od wiosny ustala? od kwietnia?, od marca? a jak w marcu bedzie mróz?
    > To obsuwa o cały miesiąc.

    Z tymi co ja rozmawialem - ustalaja od marca. Ale zastrzegaja
    obsuwe :) Zreszta obsuwa moze sie zdarzyc po jednej i drugiej stronie
    - te terminy sa umowne. Posadzkarze do mnie wpadli tydzien wczesniej
    niz sie ugadywalismy. Dekarz - 3 miesiace po ;) Tynkarze przyszli na
    czas. Roznie bywa :) Do ocieplenia znalazlem czystym cufalem czlowieka
    - kumpla mojego sasiada, ktory wlasnie konczyl u niego robic
    ocieplenie. Gosc jest aktualnie bezrobotny - czeka z otwarciem firmy
    az UP bedzie mial kase na dotacje, ocieplil w zyciu pare domow i robi
    to bardzo dobrze - starannie, rowno, czysto. Nie marudzi na pogode
    (aktualnie robi trzeci dzien, non stop leje, a on usmiechniety
    chodzi ;) I ze dopiero startuje to jeszcze nie ma zadnego kalendarza
    (choc robi juz ktoras chaupe i na brak roboty nie narzeka :-) Kilka
    firm ktore obdzwonilem ~2 miesiace wczesniej nie mialo juz do konca
    roku czasu :( Juz mialem sam zaczac ocieplac..
    pozdr.

    --
    Adam Sz.