    From: "Bartosz Augustyniak" <o...@n...toya.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: prad
    Date: Tue, 3 Aug 2010 13:31:54 +0200

    Użytkownik "TOM" <t...@w...home.pl> napisał w wiadomości
    news:4c57f8fd$1@news.home.net.pl...
    > Witam,
    > mam wybudowany domek ,w ktorym spokojnie mozna mieszkac, jednak bez pradu.
    > Pelna instalacja elektryczna,aktualnie zlozony wniosek o przylacze.
    Szkoda że tak późno składasz

    >Przylacze moze jednak trwac i trwac stad pytanie jak najlepiej podlaczyc
    >sie na dluzszy okres pod sasiada ,ktory wyraza oczywiscie zgode (na czas
    >budowy byl zalozony podlicznik) Kwestia jednak wybiajania korkow itp.
    Nie wiem jaka jest u Ciebie sytuacja ale u mnie jak by był złożony projekt
    instalacja gotowa to może w przeciągu 1-2 m-cy miałbyś swój licznik

    Sąsiad musiał by wystąpić oz zwiększenie mocy przyłącza, trzeba by wymienić
    jego główne zabezpieczenie (a nie wiadomo czy WLZ - kabel od licznika do
    głównego zabezpieczania wytrzyma) i dać odpowiednie zabezpieczenie na twój
    kabel (a może on powinien być większy) zasilający, co w aspekcie czekania
    1-2 m-cy jest chyba bez sensu

    Ale jak o ZE zaniosłeś tylko wniosek no to możesz sobie poczekać dłużej, z
    tego co słyszałem nawet kilkanaście miesięcy

    Ja jak zaniosłem projekt i podpisałem umowę na podłączenie to musiałem
    odczekać zimę która mnie zaatakowała, potem czekałem na jakieś pozory
    instalacji swojej i sąsiada (wspólne złącze kablowe). Niepotrzebnie czekałem
    na sąsiada, trzeba było działać samemu. Potem przyjechali wkopali ZK i kabel
    ze słupa, potem miesiąc czekania na odbiór, 3 tygodnie na odesłanie umowy na
    dostawy i potem po 2 dniach przyjechali panowie i podpięli na słupie i
    zamontowali licznik

    Pozdrawiam
    Bartek