  • Data: 2016-08-26 01:15:21
    Temat: Re: prąd budowlany da się pominąc?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 25 Aug 2016 06:10:14 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Wezmy inna hipotetyczna sytuacje. Prad na budowie jest tanszy od
    > domowego. Jakie by tutaj byly pytania? A takie co trzeba zrobic zeby
    > budowa trwala w nieskonczonosc.

    Z tego co mi wiadomo, to taka właśnie była przyczyna. To, oraz robienie
    przyłączy i skrzynek na koszt ZU i sprzedawanie działki przez lata. W
    efekcie teraz jest obowiązkowo drogi prąd "budowlany" i kary umowne za
    niepodłączanie budynku w terminie. Przynajmniej w Tauronie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl