    From: "DeSola" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: problemy z co
    Date: Sun, 20 Dec 2009 18:18:10 +0100

    Dzięki za Twoją odpowiedź.

    Słuchaj tam nie ma komina!!! Rura odprowadzjąca spaliny z pieca wychodzi po
    prostu przez ścianę (długość ok 1,5mb) potem jest na około 1 mb skierowana w
    górę.
    Może to stąd ten zapach jest. Co robić? Postawienie komina tam jest raczej
    niemożliwe. Rozważam po prostu zdemontowanie tego cholernego pieca i kupno
    nowego z zamkniętą komorą spalania...

    pozdrawiam

    Maciek