    From: "brunet.wp" <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: program wygrzewania jastrychu
    Date: Tue, 15 Jan 2013 16:51:00 +0100

    news:kd3st4$r61$1@node2.news.atman.pl...
    > Też mnie to interesuje. Co za różnica czy beton będzie dochodził do
    > zadanej temperatury w ciągu 5 godzin czy 50? Temperatura końcowa będzie ta
    > sama, rozszerzy sięw takim samym stopniu więc jeśli coś jest źle zrobione
    > (brak lub za małe dylatacje) to i tak popęka.

    Jesteś pewien, że puszczenie w pierwszym dniu wody o wysokiej temperaturze
    (np. 40-45 stopni) nie uszkodzi świeżej wylewki? Nawet dobrze wykonanej? Ja
    śmiem wątpić i sądzę, że to duże ryzyko.

    U siebie zaryzykowałbyś taki wariant?

    Wielu ludzi zaleca stopniowe podnoszenie temperatury a potem stopniowe
    zmniejszanie. Ja się nie znam, ale na tyle co się znam, to wiem, że taki
    sposób nie zaszkodzi i zamierzam się do tego sposobu zastosować. Skoro nawet
    regulatory mają takie funkcje, to musi coś być na rzeczy.