  • 21. Data: 2011-06-16 07:31:14
    Temat: Re: prośba o ocenę prac budowlanych
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 15-06-2011 o 22:02:10 brunet.wp <b...@g...com> napisał(a):

    > Dlaczego sądzisz, że brak ocieplenia fundamentów?

    > Rozmawiałem o tym z majstrem. Powiedział, że 5cm to może być za dużo i
    > kierownik się nie zgodzi, ale 2 cm może spokojnie zrobić. Również
    > nadproża. Wtedy w moim przypadku będzie ocieplenie 17cm przy betonie,
    > a w pozostałych miejscach 15cm.

    A jak jest w projekcie?

    > O ociepleniach szczytów też rozmawiałem z majstrem. Powiedział, że
    > zostawia 10cm na ocieplenie wełną. Czy 10cm wystarczy czy trzeba
    > ocieplić grubszą warstwą? Wełna czy styropian?

    Najlepiej było by na górę przykleić 10cm styropianu lub twardej wełny
    (takiej co ją sprzedają w arkuszach) a nad tym powinno iść normalne
    ocieplenie jak na całej połaci dachu. A co najmniej jedna warstwa.
    --
    PZDR
    Shaman

  • 22. Data: 2011-06-16 07:44:31
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Czy oby majster dobrze zrozumiał, w ktorym miejscu ma dać tą wełne?

    zamiast wełny uzyj styropian chyba, ze to będzie twarda elewacyjna wełna
    (cos na zasadzie czapki od gory szczytów, a pozniej dołaczysz do tego
    styropian elewacyjny, albo wełne elewacyjną)
    mowa o miejscu, gdzie u ciebie na zdjęciach wylany jest beton.
    pozdrawiam

  • 23. Data: 2011-06-16 14:09:17
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Amir" <d...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > styropian elewacyjny, albo wełne elewacyjną)
    > mowa o miejscu, gdzie u ciebie na zdjęciach wylany jest beton.

    Ten beton trzeba odpiłować, bo i 20cm styropianu nie pomoże.
    Niech wezmą tarczę i odpiłują poniżej tego betonu - cały ten skos.

  • 24. Data: 2011-06-16 16:52:02
    Od: "brunet.wp" <b...@g...com>

    On 16 Cze, 16:09, "kiki" <k...@t...fel> wrote:
    > Ten beton trzeba odpiłować, bo i 20cm styropianu nie pomoże.
    > Niech wezmą tarczę i odpiłują poniżej tego betonu - cały ten skos.

    Wiem, że dawałeś już kiedyś rysunki jak powinna wyglądać izolacja
    szczytów, ale jakoś nie mogę tego znaleźć... Zrobiłbyś taki rysunek
    przekrojowy aby było widać gdzie ściana, gdzie ocieplenie, gdzie
    krokwie, folia itd. Ewentualnie wskaż linkiem na jakiś istniejący
    rysunek albo rzeczywiste zdjęcie. A może masz w pdf'ie taki
    instruktaż, podobnie jak do fundamentów? Z góry dziękuję.

  • 25. Data: 2011-06-16 19:31:39
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    > Dlaczego sądzisz, że brak ocieplenia fundamentów?
    Bo widzę folię przy samej ścianie na tym zdęciu

    > Rozmawiałem o tym z majstrem. Powiedział, że 5cm to może być za dużo i
    > kierownik się nie zgodzi, ale 2 cm może spokojnie zrobić.
    Opowieści dziwnej treści, dla wieńca stropowego 5cm niej to nic, w końcu
    wieniec łaczy się ze stropem i razem z nim pracuje.
    Popatrz na mój strop jak ja mam to zrobione
    http://www.fotosik.pl/u/januszkk1/album/882518
    na ostatnim zdjęciu dobrze widac dwa żebra rozdzielcze w terivie :)
    dlatego mnie nie pęka :)

> [...]
    > zostawia 10cm na ocieplenie wełną. Czy 10cm wystarczy czy trzeba
    > ocieplić grubszą warstwą? Wełna czy styropian?
    Nie ma znaczenia, styropian łatwiej skleić z ociepleniem sciany.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 26. Data: 2011-06-16 20:31:49
    Od: "brunet.wp" <b...@g...com>

    On 16 Cze, 21:31, janusz_kk1 <j...@o...pl> wrote:
    > Bo widzę folię przy samej ścianie na tym zdęciu

    Na którym zdjęciu to widać? Jak byłem na budowie, to nie zwróciłem na
    to uwagi, ale nawet majster coś wspominał, że dali pod folią
    styropian, bo tak chciał inwestor, podczas gdy jego zdaniem lepszy
    jest styrodur. Jak oglądam te zdjęcia, to jednak wydaje się, że
    ocieplenie jest, może jedynie za małe.

    > Opowieści dziwnej treści, dla wieńca stropowego 5cm niej to nic, w końcu
    > wieniec łaczy się ze stropem i razem z nim pracuje.

    Masz rację.

> [...]
    18
    > na ostatnim zdjęciu dobrze widac dwa żebra rozdzielcze w terivie :)

    Nie masz wieńca przy tym stropie co widać na zdjęciach? Tam są dwie
    terivy?

  • 27. Data: 2011-06-17 20:22:09
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 16-06-2011 o 22:31:49 brunet.wp <b...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > styropian, bo tak chciał inwestor, podczas gdy jego zdaniem lepszy
    > jest styrodur. Jak oglądam te zdjęcia, to jednak wydaje się, że
    To ok. Na zdjęciu inaczej widać.

    > Masz rację.

    18

    > Nie masz wieńca przy tym stropie co widać na zdjęciach? Tam są dwie
    > terivy?
    Jak to nie mam jak mam :)
    Tutaj http://www.fotosik.pl/u/januszkk1/album/882518-7
    go widać po prawej stronie pomiędzy pustakami a styropianem.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 28. Data: 2011-06-17 21:23:30
    Od: "brunet.wp" <b...@g...com>

    On 17 Cze, 22:22, janusz_kk1 <j...@o...pl> wrote:
    > To ok. Na zdjęciu inaczej widać.

    Może zmyliło Cię to, że majster podwinął tą folię aby nie wpadały na
    nią z góry jakieś śmieci, beton itd. Potem ją obetnie.

    Jaka szerokość i dlaczego tak mało?

  • 29. Data: 2011-06-17 21:39:46
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "brunet.wp" <b...@g...com> wrote in message
    g.googlegroups.com...
> [...]
    > Niech wezmą tarczę i odpiłują poniżej tego betonu - cały ten skos.

    > Wiem, że dawałeś już kiedyś rysunki jak powinna wyglądać izolacja

    Muszę zrobic kolejny PDF - który i tak zostanie obśmiany przez wykonawców .

  • 30. Data: 2011-06-18 07:45:17
    Od: "brunet.wp" <b...@g...com>

    On 17 Cze, 23:39, "kiki" <k...@t...fel> wrote:
    > Musz zrobic kolejny PDF - kt ry i tak zostanie ob miany przez wykonawc w .

    Zrób koniecznie!