    Subject: Re: przeniesienie włącznika bez kucia ściany
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Miroo <b...@b...brak.i.juz>
    Date: Fri, 16 Nov 2018 11:10:32 +0100

    W dniu 2018-11-15 o 17:14, brunet.wp pisze:
    > Witam,
    >
    > Włącznik światła (kontakt) jest po złej stronie drzwi (nie przy klamce)
    > i chcę go przenieść na drugą stronę. Kuć ściany jakoś nie mam ochoty,
    > więc pomyślałem, aby wykorzystać drogę radiową do komunikacji między
    > włącznikiem a obwodem (lub wprost żyrandolem).
    >
    > W puszce pod docelowym włącznikiem powinien być jakiś nadajnik załączany
    > właśnie tym włącznikiem. Ważne aby to był normalny włącznik dwustanowy,
    > a nie np. dzwonkowy. No i oczywiście nadajnik nie może być zintegrowany
    > z włącznikiem (wszystkie włączniki w domu mają wyglądać tak samo).

> [...]

    Korzystam z czegoś takiego
    https://allegro.pl/wlacznik-podtynkowy-bezprzewodowy
    -orno-or-sh-1704-i7663139323.html
    plus
    https://allegro.pl/wlacznik-pojedynczy-bezprzewodowy
    -orno-or-sh-1710-i7478733028.html

    Ja kupowałem w OBI.

    Przełącznik trochę kulawy, bo na mikroprzełącznikach. Montowany
    powierzchniowo (ja mam przyklejony taśmą dwustronną). Po kliknięciu
    lekkie opóźnienie, słychać pstryknięcie stycznika.