    From: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: przewód do instalacji alarmowej
    Date: Tue, 27 Dec 2011 11:30:25 +0100

    "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > W sumie napisałeś, że odradza w celu umożliwienia sobie odmowy udzielenia
    > wsparcia technicznego... ;-)

    Mniejsza z tym co napisałem (jakie pytanie taka odpowiedź). Dla mnie jest to
    zrozumiałe, dla zainteresowanych zapewne również.
    Jeśli w instrukcji instalacji centrali jest napisane "nie stosować skrętki" to
    dla instalatora czy użytkownika powinno być to wystarczające. Mogli dopisać "W
    przypadku zastosowania skrętki nie gwarantujemy poprawności działania systemu",
    ale to większość inteligentnych ludzi rozumie, a już na pewno instalatorzy.
    Jeśli ktoś potrzebuje szczegółów technicznych to odsyłam do pl.misc.elektronika
    lub elektroda.pl
    To grupa od budowaniu a nie transmisji danych :)

    > "Nicto! Grunt to nie myśleć!" ;->

    Ja uważam wręcz odwrotnie :)

    --
    Bartek