    From: "SP2GUB" <s...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: przyłącze wodociągowe, studzienka?
    Date: Fri, 18 Feb 2011 21:34:44 +0100

    Użytkownik "Agryppa" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:20110218192019.5a518cb1@ty.pl...
    Witam,
    Nie dotarłem do informacji, że studzienka wodomierzowa jest
    obowiązkowa, choć jej budowa musi spełniać jakieś normy (jesli już
    jest).

    Ad rem:
    Mam działkę niezabudowaną, nieodrolnioną lecz w planie zagosp. przestrz.
    figuruje jako budowlana MN (domek jednorodzinny). Do niej właśnie
    podprowadzam "punkt czerpania wody".

    Kierownik z wodociągów polecił mi wykopać dół 60cm na 60cm szeroki i
    100cm głęboki, utwardzić czymś, a przed mrozem można się zabezpieczyć
    rzucając dwie kufajki. Tak powiedział. Albo steropianu trochę.
    Wyszedłem z biura w dobrym humorze. Będzie tanio - pomyslałem.

    Ale otworzyłem internet i widzę, że studienki wodomierzowe chodzą po
    1600 złotych, najtansze po 450 złotych.

    O co tutaj chodzi? Czy potrzebuję zakupić taką studzienkę?

    pzdr
    Agryppa

    Ja za swoją z osprzętem dałem ponad 2200 zł. Ale funkcjonuje drugi rok i
    jest OK. Nic nie zamarzło a tego sie obawiałem bo mrozy po -20C a nie zawsze
    jest przykryta śniegiem. Rzadko kontroluje bo znajduje się na łące sąsiada
    (takie dostałem warunki - 250 m o domu).
    Jurek