  • Data: 2011-02-18 18:20:19
    Temat: przyłącze wodociągowe, studzienka?
    Od: Agryppa <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Nie dotarłem do informacji, że studzienka wodomierzowa jest
    obowiązkowa, choć jej budowa musi spełniać jakieś normy (jesli już
    jest).

    Ad rem:
    Mam działkę niezabudowaną, nieodrolnioną lecz w planie zagosp. przestrz.
    figuruje jako budowlana MN (domek jednorodzinny). Do niej właśnie
    podprowadzam "punkt czerpania wody".

    Kierownik z wodociągów polecił mi wykopać dół 60cm na 60cm szeroki i
    100cm głęboki, utwardzić czymś, a przed mrozem można się zabezpieczyć
    rzucając dwie kufajki. Tak powiedział. Albo steropianu trochę.
    Wyszedłem z biura w dobrym humorze. Będzie tanio - pomyslałem.

    Ale otworzyłem internet i widzę, że studienki wodomierzowe chodzą po
    1600 złotych, najtansze po 450 złotych.

    O co tutaj chodzi? Czy potrzebuję zakupić taką studzienkę?

    pzdr
    Agryppa