  • 91. Data: 2011-05-31 09:27:44
    Temat: Re: pytanie o stal w fundamencie - fotki
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-05-31 09:04, Shaman wrote:
> [...]
    domu#5612578642251474066

    > Jeśli beton będzie wibrowany to oczywiście że wejdzie!! Bez żadnego
    > problemu! (mogę to udowodnić :))

    Ławy zalane. Beton wszedł bez problemu, wiadziałem jak lali. Zbrojenie
    ani drgnęło, podstawki się sprawdziły.
    Rano podocinali mi wystające pręty, podokręcali fajki - dzięki Kiki i
    wszystkim Wam za dobre rady!

    Jak na razie jest OK.

    Stoi teraz gościu i pielęgnuje beton :-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 92. Data: 2011-05-31 09:40:32
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 30 Maj, 15:45, "kiki" <k...@t...fel> wrote:

    > martwi mnie jednak to podwieszanie zbrojenia powiem ci czemu.
    > Wlewając tam beton rozchodzą się deski i unoszą zbrojenie. Parcie betonu

    Nie rozchodza sie bo paliki tez byly ze soba wiazane - pozatym
    solidnie porobione zastrzaly :) W sumie nic sie nie rozeszlo - wyszlo
    super!

    > może wzruszać zbrojenie w czasie pierwszych kilku godzin od zalania z tego
    > powodu wiązać od góry sie nie powinno ale podstawiać od dołu.
    > I jeszcze wystające druty robią kontakt elektryczny z otoczeniem co prowadzi
    > do elektrolizy.

    E to sa cienkie druciki wiazalkowe - wszystkie byly potem obcinane
    rowno z betonem i na to przyszedl ze 3 x dysperbit wiec nic tam nie
    powinno korodowac :)

    > Ale ogólnie wykonanie zbrojenia kulturalne i otuliny tak jak powinno być.

    Bo sam robilem ;D

    > Tylko to podwieszanie mi sie nie podoba. Daj foty tego betonu po zalaniu.

    Tam masz caly album :)

    --
    Adam

  • 93. Data: 2011-05-31 10:55:50
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 31-05-2011 o 11:27:44 quent <x...@x...com> napisał(a):

> [...]
    > wszystkim Wam za dobre rady!
    >
    > Jak na razie jest OK.
    >
    > Stoi teraz gościu i pielęgnuje beton :-)

    No to teraz chwila oddechu i zupełnie przyjemne, odprężające mazanie boków
    ław jakimś bitumicznym mazidłem. Niewiele jest takich momentów na budowie
    :)

    --
    PZDR
    Shaman

  • 94. Data: 2011-05-31 12:07:36
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "quent" <x...@x...com> wrote in message news:4de4b490$1@news.home.net.pl...

    > Ławy zalane. Beton wszedł bez problemu, wiadziałem jak lali. Zbrojenie ani
    > drgnęło, podstawki się sprawdziły.
    > Rano podocinali mi wystające pręty, podokręcali fajki - dzięki Kiki i
    > wszystkim Wam za dobre rady!

    Chociaż tyle że dodali fajki, dali podstawki
    A czy wibrowali jak należy?
    On nie ma stać i pielęgnować ale zakryć go folią przezroczystą i dać mu
    spokój do rana. A rano wlać wodę pod folię ale sprawdź tak o 18 tej jak
    wygląda czy nie ma zarysowań strzemion.

  • 95. Data: 2011-05-31 12:09:46
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Adam" <a...@g...com> wrote in message
    m.googlegroups.com...
    On 30 Maj, 15:45, "kiki" <k...@t...fel> wrote:

    > Tylko to podwieszanie mi sie nie podoba. Daj foty tego betonu po zalaniu.

    >Tam masz caly album :)

    Widziałem wczoraj. Szkoda, że nie był wibrowany czy był tylko słabo ?

  • 96. Data: 2011-05-31 12:36:55
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Shaman" <s...@o...com> wrote in message news:op.vwb1mmas4limig@sioux...
    Dnia 30-05-2011 o 15:35:04 kiki <k...@t...fel> napisał(a):

    > :O kiki.. bądźmy poważni.. jakie ciepło hydratacji! To jest tylko ława..

    Dotknij ręką jak będziesz miał okazję tak po kilku godzinach. Jak masz
    pirometr to jeszcze lepiej

  • 97. Data: 2011-05-31 16:20:45
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 30-05-2011 o 22:49:09 kiki <k...@t...fel> napisał(a):

    > Jak odbierasz samochód z salonu to też oglądasz go żeby nie miał żadnej
    > rysy prawda ?

    Ja nigdy tego nie robiłem, ryski i tak powstają max tydzień później.

    Zastanawiam się jednak co Ty byś zrobił gdybyś znalazł ryskę ?
    1. Nie odbierasz samochodu - chcesz dostać nowy - taki bez rysek (i
    czekasz kolejne 3 miesiące na następne auto)
    2. Nie odbierasz samochodu - chcesz, żeby zamalowali Ci te ryski - nowy
    samochód masz po naprawie blacharsko-lakierniczej
    3. Odbierasz z ryskami ale targujesz rabat za uszkodzenia

    Pzdr
    TG

  • 98. Data: 2011-05-31 17:39:01
    Od: "quent" <quent75 maupa gmail kropa kom>

> [...]
    > On nie ma stać i pielęgnować ale zakryć go folią przezroczystą i dać mu
    > spokój do rana. A rano wlać wodę pod folię ale sprawdź tak o 18 tej jak

    Nie wiem czy dobrze wibrowali. Coś tam wibrowali.
    Właśnie wróciłem z działki i póki co nie ma ani jednej ryski. Byłem tam
    niemal cały czas od rana.
    Tylko, że właśnie zaczął padać dosyć spory deszcz (nie wiem czy to dobrze) i
    nie ma widoków żeby przestało a cały dzień ani jednej chmury.
    Fundamenty są gołe, znaczy foli nie ma.

  • 99. Data: 2011-05-31 19:22:06
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    > Nie wiem czy dobrze wibrowali. Coś tam wibrowali.

    Czy wibrowali w trakcie lania czy po wszystkim?

> [...]
    > Tylko, że właśnie zaczął padać dosyć spory deszcz (nie wiem czy to dobrze)
    > i nie ma widoków żeby przestało a cały dzień ani jednej chmury.

    A prosiłem żebyś folię kupił. Kidy padać zaczęło? Twardy już był ?
    Trochę go rozmyje od góry. Z,ieciesz centymetr miotełką jak wyschnie :-)

  • 100. Data: 2011-05-31 19:25:37
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> wrote in message
> [...]

    > rysy prawda ?

    > Ja nigdy tego nie robiłem, ryski i tak powstają max tydzień później.

    A ja zawsze to robię. Z 10 lat temu chcieli mi wcisnąć nowe auto po
    malowaniu boku.
    Nie dosyć, że w końcu wymienili to jeszcze dodali wyposażenia za 8 tysięcy.
    Ostatnie samochody kupowałem w salonie w Niemczech. Jednak obowiązuje tam
    większa przyzwoitość.