  • Data: 2018-01-14 21:44:31
    Temat: Re: rekuperator jaki wybrać
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lisciasty pisze:

    > No jeden napisał że ma fixy, a ilu w rzeczywistości jest takich
    > zafixowanych? Trzeba by przeprowadzić badania terenowe fixacji.

    Ja mam dwa. Przy tarasie na poddaszu. Ale nie chodziło mi przecież
    o zbadanie współczynnika fixacji, tylko o stwierdzenie "oczywiście,
    że wiosna czy lato okna są otwierane". Nie, nie jest to wcale
    oczywiste. Są tacy, co ani wiosną, ani latem okien otwierać nie
    chcą. Wyleźć przez drzwi na taras czy balkon to może jeszcze, ale
    żeby zwyczajnie okno otworzyć, to już nie. A skoro nie zamierzają
    otwierać, to chyba lepiej, że mają fiksy. I żeby nie było -- nic
    mi do ich zwyczajów.

    > A to też pewnie zależy od regionu. Jak się łazi po siedliskach
    > ludzkich to jednak sporo tych otwartych okien się widzi.

    Nie wiem, nie zaglądam ludziom w okna parząc czy otwarte. Może
    jak się wiosna zrobi, to poczynię bardziej szczegółowe badania.

    Jarek

    --
    Nie przewietrzane izby i bety;
    na oknach czarne wiszą rolety