  • Data: 2012-07-02 14:36:17
    Temat: Re: rekuperator - solar czy bateria sloneczne ?
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jss22k$mph$1@usenet.news.interia.pl...

    > Co do bezpieczenstwa solarow i filmow z gnijacym glikolem jako narzedzie
    > dla sceptykow. Sciagnij sobie karte produktu Ergolid eko. Tam podane sa
    > temp. rozpadu i podobne sprawy. Mam wrazenie, ze problem jest nadmiernie
    > gloryfikowany.

    Glikol mętnieje więc wytrąca się osad. Widzę to w okienku rotametra, że to
    nie ten sam glikol co na początku tylko brudnozielona ciecz. Po co mam mu w
    tym pomagac dopuszczając do przegrzewania? Co prawda nie zamarza więc jest
    OK ale za jakieś dwa lata jak będę wymieniał glikol to będę musiał wypłukać
    ten osad z rur i kolektora.

    Marek