    From: Kris <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: rekuperator - solar czy bateria sloneczne ?
    Date: Thu, 5 Jul 2012 03:43:09 -0700 (PDT)
    <jsf0pv$501$1@node1.news.atman.pl> <op.wgkdiwcw1cvm6g@lap>
    <op.wgkdqcvv1cvm6g@lap> <jsf3a7$7en$1@node1.news.atman.pl>
    <op.wgkt6qsw1cvm6g@lap> <jsft0e$1qf$1@node1.news.atman.pl>
    <op.wglrmayp1cvm6g@lap> <jshe63$h4t$1@node1.news.atman.pl>
    <op.wgmlppk51cvm6g@lap> <jsii1r$vq8$1@node2.news.atman.pl>
    <op.wgohyzsh1cvm6g@lap> <jsrnr4$g1f$1@node2.news.atman.pl>
    <op.wgtycysz1cvm6g@lap> <jsucn4$h12$1@node2.news.atman.pl>
    <jsuf0b$n2n$1@usenet.news.interia.pl> <jsun2n$d5u$1@node1.news.atman.pl>
    <jsuod3$6pk$1@usenet.news.interia.pl> <jsurau$hn5$1@node1.news.atman.pl>
    <jsvbas$65r$1@usenet.news.interia.pl> <jt10tm$6kd$1@node1.news.atman.pl>
    <jt16uu$9hs$1@usenet.news.interia.pl> <jt18mn$o7o$1@node2.news.atman.pl>
    <jt1ass$g23$1@usenet.news.interia.pl> <jt1f5b$lf6$1@node1.news.atman.pl>
    <jt1gsd$prl$1@usenet.news.interia.pl> <jt1jq7$q3f$1@node1.news.atman.pl>
    <jt24hh$qkv$1@usenet.news.interia.pl> <jt3ovr$5t9$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu czwartek, 5 lipca 2012 12:06:50 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Wiesz to ja znowu będę "inny" bo ja decydując się na wentylację mechaniczną
    > nie brałem pod uwagę ani grzyba, ani oszczędności, ani zapachów, tylko ciszę
    > i brak owadów.

    Pewnie zaraz się rozpeta dyskusja o went mech ale Twoje argumenty to typowy
    marketing.
    Went mech ciszy w żaden sposób nie zapewnia(no chyba że ktoś się wybuduje w okolicy
    ruchliwej dreogi czy innej autostrady to wtedy pięcioszybowe okna i went mech może
    mieć jakis sen w kontekscie ciszy. Ale z czterech stron domu ulicy raczej nie ma i
    trzeba tak dom zaplanowac aby salkon czy sypialnie nie były od strony ulicy.
    A z owadami to juz nie wiem o co chodzi- czy drzwi w domu nie używasz? Bo u mnie
    nawet jak okna pozamyklane to jakies muchy wleca. Na taras/ podwórko się wychodzi to
    drzwi sie otwiera zamyka a jak trójka dzieci to już wogóle.
    Podsumowując- jak sam piszesz wczesniej masz niestandardowe wymagania ale went mech
    za kilkanascie tysięcy aby chałasu z ulicy nie słyszec czy aby 5 komarów mniej było
    jak normalnie? Ja nie mam went mech, drzwi na balkon w sypialni uchylone non stop a
    jakoś muchy i komary mnie nie zjadły. Jakiś pojedynczy nieraz komar sie trafi ale tu
    i went mech by go nie wypedziła;)